Bemutatjuk magyarországon egyedülálló, szabadalom alatt álló online klíma nyilvántartási rendszerünket

Mi a probléma a legtöbb magyarországi klímával?

credit: restoration VR

Garanciális karbantartás

Ahhoz, hogy a klímára a gyártó és forgalmazó által adott garancia éljen, minden évben karbantartást kell végeztetni a szerelővel. Sajnos az itthoni klímák nagy hányada már a telepítést követő első évben nem kapja meg, hiszen a szerelő, aki a gépet telepítette már nem szívesen, vagy egyáltalán nem jön ki, inkább új készülékeket telepít.

Tulajdonos váltás

Ha lakásunkat eladjuk, általában a benne lévő klímát is adjuk vele. Sokszor az eredeti tulaj sem tud már a pár éve telepített klímáról sokat, így egyértelmű, hogy az új tulajdonos semmit nem fog róla tudni. Nem fogja tudni, mikor volt karbantartva, garanciás-e? Így, ha valami probléma történik, nagyobb a valószínűsége, hogy nem fogja tudni érvényesíteni a garanciát.

A kettő kombinációja

A korábban említett tényezők azt eredményezik, hogy senki nem tud semmit sem a készülékről. Nem tudják hány éves, garanciális-e, mikor volt tisztítva, merre folyik a kondenzvíz, merre megy a csövezés, hol van a hálózatba kötve...stb. Sajnos ez a fajta "nem tudás" az ami a készülék gyors amortizációjához vezet.

Ezért fejlesztettük ki magyarországon egyedülálló, szabadalom alatt álló online klíma nyilvántartási rendszerünket.

segítségével minden ami klímátokkal kapcsolatos egy helyen, online elérhető

Telepítéskor

Minden velünk telepíttető ügyfél készüléke felkerül a rendszerbe. A sikeres felszerelést követően a tulajdonos kap emailben egy jelszavat, mely segítségével rendszerünkben le tudja hívni a készülékkel kapcsolatos dokumentációkat. De mik is azok a dokumentációk?

Minden egy helyen

A készülék telepítésekor felvett minden adat, telepítési sajátosságok, garanciapapír, továbbá karbantartások tartalma és tisztítások időpontjai. Ha bármikor, bármelyik leendő tulajdonosánál kérdés merül fel a klímával kapcsolatban, online elér mindent.

Telepítést követően

Telepítést követően (használat mértékétől függően) minimum évente egyszer találkozunk a garancia hosszabbításából kifolyólag. Az éves garanciális ügyintézés alkalmával a készülék megfelelő működését ellenőrizzük, a klímában található szennyeződéseket tisztítjuk, továbbá ha bármilyen meghibásodás, vagy garanciális ügyintézés van a készülékkel. Minden az adott készülékkel kapcsolatos történésről feljegyzést készítünk és feltöltjük a rendszerbe, így bármikor elérhetővé válik minden a klímánkkal kapcsolatos információ egy helyen.

Klíma élettartam tagság

A rendszerben való részvétel díja, egyszeri 15.000 Ft, mely a telepítés során fizetendő. Ezt követően a rendszerben való részvételnek díja nincs, csak előnyeit kell élveznetek. Kettő, vagy több általunk telepített készülék esetén a részvételi díj 10.000 Ft/db.

Érdeklődés

Vegyük fel a kapcsolatot

Telefonon és emailben is egyaránt elérhetőek vagyunk, üzenjetek vagy hívjatok nyugodtan!

A weboldalon található minden adat, az oldal felépítési rendszere a szerző tulajdona, felhasználásuk a szerző előzetesengedélyéhez kötött.